See e-pood on müügis WebShopperi AFTERMARKETIS

Ostutingimused - FunLand

Ostutingimused - FunLand

Ostutingimused - FunLand

Ostutingimused - FunLand

Ostutingimused - FunLand
Ostutingimused - FunLand

Ostutingimused

1. Tingimuste kehtivus

Tellimuse tegemisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega, mis on tervikuna leitavad SIIT ja privaatsuspoliitikaga, mis on tervikuna leitav SIIT. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Klient) ja veebipoe omaniku FunLand Baltic OÜ (registrikood: 16228707), asukohaga Lubja 48a, Pärnu (edaspidi Pakkuja) vahel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.


2. Hinnainfo

Veebipoes märgitud hindadele ei lisandu käibemaksu.

Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.

Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.


3. Tellimuse vormistamine

Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile "Vormista tellimus".

Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile "Kinnita tellimus". 

Valides makseviisiks "Pangalink", saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB). Tellimus, koos makseinfoga saadetakse ka teie e-postile. Veebipoes toimub arveldamine üksnes pangalingiga. Sularahaga arveldamisi ei toimu. Ka tagatis summa tagastatakse pangaülekandega arve maksja pangakontole hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale renditud eseme tagastamist, kui tagastatud esemel ei esinenud kahjustusi.

Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R 9.00-17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti ette helistada e-poe kontaktnumbril.

Pakkujal on õigus küsida tellimuse eest tagatist, kui tegemist on renditava tootega. Tagatise suurus määratakse ostukorvis. Tagatise summa tagastatakse peale toote kasutamise lõppu ja peale toote tagastamist juhul, kui Pakkuja on üle kontrollinud toote seisukorra ning ei esine pretensioone. Kasutamisest tekkinud probleemide ilmnemisel on Pakkujal õigus tagastatavast tagatise summast maha arvestada toote remondi või tekkinud vea parandamise kulud.

Tagatisraha ei tagastata, kui Klient hilineb toote tähtaegse tagastamisega või kahjustab toodet olulisel määral.

Broneeringu tühistamisel Kliendi poolt on Pakkujal õigus tagatisrahast maha arvata 1 päeva rendi tasu.

Kui Klient rikub rendiperioodi ajal toote selliselt, et seda pole võimalik enam taastada, siis esitab Pakkuja kliendile arve toote turuhinnas, mille Klient kohustub tasuma tähtaegselt.

Kõik vaidlused lahendatakse poolte vahel või kui see pole võimalik, siis EV kohtus.


4. Müügilepingu jõustumine ja tühistamine

Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist. Müügilepingu aluseks on Kliendile esitatud arve. Lepingu vastutavaks pooleks on arve tasuja.

Kauba müügilepinguga kohustub Pakkuja andma Kliendile üle renditud kauba ning tegema võimalikuks kauba kasutusõiguse ülemineku Kliendile, Klient kohustub Pakkujale tasuma tähtaegselt kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu kasutamiseks määratud perioodiks.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Kui Klient soovib Müügilepingust ühepoolselt taganeda enne rendiperioodi algust, siis on pakkujal õigus Kliendile tagastatavast summast maha arvata 1 päeva renditasu.


5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne toimub vastavalt kokkuleppele.

Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Kliendil esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel tasub täiendava tarnekulu Klient.

Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (pandeemia, looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega või riknemisega, siis teavitab Veebipood sellest Klienti ning tagastab Kliendile tasutud ettemakse (sh kauba tarne kulu) 100% ulatuses viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.


6. Tagastus

Rendiperioodi lõpus tagastatav kaup peab olema terve, puhas ja pakendatud. Rendikauba rikkumise korral vastutab Klient kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui Klient on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavlt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud.

Kui kaupa ei tagastata tähtaegselt rendiperioodi lõpus, siis jätkub Kliendi jaoks rendiperioodi arvestus täishinnaga seni, kuni renditud kaup on tagastatud terve ja komplektsena Pakkujale.

7. Vastutus

Pakkuja ja Kliendi suhteid reguleerivad käesolevad tingimused ja Kliendile edastatud arve. Renditava kauba rentimise päeval kinnitavad Pakkuja ja Klient, et kaup on kättesaades terve. Kui kauba tagastamisel ilmnevad vead või muud kauba väärtust mõjutavad asjaolud, siis vastutab kauba väärtuse languse eest viimane Klient, kes kaupa kasutas ja kohustub korvama Pakkujale tekitatud kahju või kauba väärtuse languse osa summas, mille määrab Pakkuja.

Kui renditud atraktsioon rikutakse rendiperioodil Kliendi poolt täielikult ja see on kasutuskõlbmatuks muutunud, siis kohustub Klient korvama atrakstiooni turuhinna, mille määrab Pakkuja.


8. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (pandeemia, looduskatastroof, sõjaolukord jm).


9. Isikuandmete töötlemine

Klient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.

Kliendil on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.

Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

Kliendil on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast. Konto kustutamisel ei tohi Kliendil olla Veebipoe ees täitmata lepingulisi kohustusi.


10. Garantii ja pretensioonide esitamise kord

Veebipood vastutab Kliendile renditud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad koheselt kauba üleandmisel Kliendile.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda koheslt Veebipoe poole, esitades kauba rendiarve, lepingu või mõne muu tehnigut tõendava dokumendi.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba edasine kasutamine.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Klient omavahel kokku.

Veebipood ei vastuta Kliendi süül kaubale tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mitte eesmärgipärase kasutamise või selle rikkumise tulemusena. 

Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ja võimalusel ka foto(d) tootest.

FunLand @ 2024 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper